Decizii luate în grabă în alegerea echipamentului de lucru / uniformei
O uniformă personalizată este un angajament pe termen lung. Dacă te grăbești să alegi o uniformă pentru angajații companiei și nu iei în calcul toate beneficiile pe care le poate aduce imaginii organizaționale poți pierde din vedere detalii importante și poți transmite un mesaj greșit clienților și partenerilor tăi. Alocă suficient timp pentru a alege și a personaliza o uniformă care să se potrivească cu identitatea companiei.
Conform cercetării efectuate de Ashwini K. Poojary, de la Sawyer Business School, Suffolk University Boston, peste 70% dintre consumatori din diferite industrii au afirmat că echipamentele de lucru personalizate sunt mai eficiente decât reclamele radio/TV sau decât panourile publicitare și anunțurile din ziare.
Designul prea complicat al uniformei
Uniforma sau echipamentul de lucru trebuie să transmită un mesaj clar și relevant pentru publicul tău țintă. Uniforma este primul contact vizual pe care un potențial client îl are atunci când intră în contact cu angajații companiei. Cu cât designul echipamentului de lucru este mai complicat, cu atât mai difuz devine mesajul transmis.
Achiziția echipamentului de lucru în funcție de preț, nu de calitate
Multe companii funcționează cu un buget limitat și aleg să facă achiziții în funcție de costul cel mai mic. Acest lucru însă se reflectă și în calitatea și durata de viață a produselor achiziționate.
Pentru a nu înlocui uniformele în mod regulat și pentru a economisi pe termen lung, alege un furnizor de încredere.
Achizițiile responsabile te ajută să investești în angajați și în același timp să produci un impact social real.
Neimplicarea angajaților în luarea deciziilor care îi privesc în mod direct
Angajații sunt cei care trebuie să poarte uniformele personalizate. Este foarte important să te consulți cu personalul tău pentru a te asigura că uniformele alese sunt confortabile și oferă protecția necesară.
Angajații sunt cei mai importanți ambasadori ai brandului. Atunci când angajații sunt mândri de angajatorii lor, vor dori să povestească tuturor din ce organizație fac parte.
Un sondaj efectuat pe 201 de angajați din industria ospitalității a descoperit o relație semnificativă între designul uniformei și atitudinea angajaților. Studiul a constatat, de exemplu, că uniformele pot spori încrederea în sine a angajaților și le pot spori credibilitatea.
Atunci când angajații recomandă personal serviciile și produsele companiei, publicul va avea și mai mare încredere în brandul pe care îl reprezinți
Atunci când angajații poartă cu entuziasm uniforma de lucru, se prezintă într-un mod profesionist indiferent de circumstanțe, de anotimp sau de locul în care se află, iar brandul va transmite o imagine bună în mod constant.
Dacă angajații de la companiile concurente au echipamente de lucru mai performante și de o calitate mai bună, vei transmite o imagine neprofesionistă. Personalul tău va simți că munca lor nu este apreciată, iar tu poți pierde specialiști de valoare pentru că nu ai investit suficient în siguranța și protecția lor.
Recunoaște meritele echipei tale și oferă recompense. Investește în materiale promoționale personalizate cu logo-ul companiei și asigură-te că fiecare angajat poate avea acces la ele.
Referințe:
- Kathy Nelson, John Bowen. (2001) The Effect of Employee Uniforms on Employee Satisfaction
- Ashwini K. Poojary. (2011). Are Uniforms an Effective Marketing Tool?
Photo credit: www.freepik.com