Inscrie-te in Programul de Afiliere si acumuleaza venituri la fiecare comanda inregistrata! Programul de afiliere UtilDeco este derulat prin intermediul platformei proprii, este transparent si ofera un comision pe viata de pana la 10%.
Ce este Programul de Afiliere UtilDeco si cum functioneaza?
- Programul de Afiliere este un sistem de parteneriat intre UtilDeco si persoane fizice sau juridice asociate
- Parteneriatul se realizeaza prin incheierea unui contract comercial intre compania ta si UtilDeco
- Afiliatul / Ambasadorul recomanda produsele si serviciile UtilDeco catre potentialii clienti, recomandarea poate fi facuta atat online cat si offline
- Clientul recomandat de catre afiliat / ambasador si care face prima comanda la UtilDeco, ramane in portofoliul afiliatului / ambasadorului (vezi Termeni si Conditii Afiliere UtilDeco)
- Comisionul se plateste o singura data lunar in contul indicat de afiliat / ambasador si nu exista o valoarea minima
- Comisionul se plateste doar in cazul in care facturile sunt achitate de clienti finali, in maxim 90 de zile de la data facturarii
- Comisionul oferit pentru primele 3 luni de la data inregistrarii este de 10%
- Grila de comisioane se aplica dupa primele 3 luni:
Comision | 5% | 6% | 7% | 8% | 9% | 10% |
Vanzari Lunare LEI* | 10.000 | 25.000 | 50.000 | 75.000 | 100.000 |
*Vanzari lunare fara TVA
De ce sa alegi UtilDeco?
- Suntem una din cele mai mari Unitati Protejate si Intreprindere Sociala de Insertie din Romania
- Suntem pe piata din anul 2008
- Portofoliul nostru include produse si servicii care se adreseaza tuturor companiilor cu peste 50 de angajati, din Romania.
- Avem cea mai mare capacitate de productie dintre toate unitatile protejate din Romania
- UtilDeco face parte din Grupul ADV Romania care are are in centru Fundatia Alaturi de Voi, pionier si promotor al Economiei Sociale in Romania, Republica Moldova si Ucraina, castigatorul EY Antreprenorul Social 2016, finalisti la European Social Economy Awards 2021 si singurul exemplu de buna practica din Romania prezent pe websiteul Uniunii Europene. Suntem initiatorii mai multor legi, contribuim prin expertiza noastra la imbunatatirea altora, am creat si finantat 42 de noi Intreprinderi Sociale in anul 2020. Suntem membri in Club Europa, un grup de consultanta pentru Comisia Europeana in ceea ce priveste politicile sociale in regiune si membri in 2 grupuri de lucru la nivel national in ceea ce priveste design-ul programelor de finantare europene pentru 2021-2027. De asemenea suntem membri fondatori ai retelelor FONSS, RISE, FOND precum si a coalitiei pentru fonduri structural si membri in board-ul Consolid8, o platforma de crowdfunding pentru economie sociala.
Ce este o unitate protejata autorizata?
Unitatile protejate autorizate sunt organizații sociale care ofera servicii sociale si de ocupare in vederea angajarii pentru persoane din grupuri sociale vulnerabile: persoane cu dizabilitati, persoane care provin din sistemul de protectie a copilului sau din familii cu probleme.
Legea 448 /2006 privind Protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap defineste Unitatea protejata autorizata ca fiind entitatea de drept public sau privat, cu gestiune proprie, in cadrul careia sunt angajate minimum 3 persoane cu handicap, care reprezinta cel putin 30% din numarul total al angajatilor, iar timpul de lucru cumulat al acestora reprezinta cel putin 50% din totalul timpului de lucru al tuturor angajatilor, precum si orice forma de organizare, potrivit legii, aleasa pentru desfasurarea unei activitati economice de catre o persoana fizica detinatoare a unui certificat de incadrare in grad de handicap.
UtilDeco din Iasi este Unitatea Protejata Autorizata infiintata de “Fundatia Alaturi de Voi” Romania (ADV) in anul 2008. Din echipa UtilDeco fac parte 18 persoane cu dizabilitati si 7 persoane provenite din medii defavorizate.
Ce produse si servicii comercializeaza UtilDeco?
UtilDeco comercializeaza o gama variata de produse si servicii.
Realizăm la comandă peste 800 de modele de echipamente, pentru toate industriile, pe care le poți deconta din taxa pe dizabilitate. La cerere, se ofera servicii de personalizare si imprimare. Avem o capacitate de productie de peste 5000 de piese pe luna.
In portofoliul de produse UtilDeco oferim servicii de print digital si offset (linii tipografice de mari dimensiuni) pentru materiale promotionale: calendare, carti de vizita, agende, pliante, afise, ce pot fi personalizate la cerere prin intermediul serviciilor de grafica si personalizare UtilDeco.
În gama OPYA sunt disponibile cele mai apreciate soiuri de cafea din lume, provenite din țări cu tradiție în cultivarea cafelei: OPYA Grand Aroma, OPYA Brasil, OPYA Ethiopia.
Avem o capacitate de productie lunara >10 tone si asiguram espressoare gratis pentru consum OFFICE.
UtilDeco ofera servicii complete de arhivare si depozitare documente: arhivare fizica, arhivare electronica, depozitare documente arhiva, eliberare adeverinte, cursuri acreditate de arhivistica si consultanta specializata in domeniu.
UtilDeco ofera Servicii profesionale de Securitate si Sanatate in Munca: intocmire dosar SSM, instructaj introductiv general si instructaje periodice SSM, elaborarea planurilor proprii de securitate si sanatate in munca, instruirea, testarea si consemnarea fiselor individuale de instruire, coordonarea comitetului de securitate.
UtilDeco asigura Servicii pentru Situații de urgenta: elaborarea planului de evacuare, dotarea spatiilor cu stingatoare de incendiu, efectuarea si supervizarea exercitiilor de evacuare.
La UtilDeco este disponibila o gama variata de produse de ambalare: etichete, etichete multipagini, prospecte, neck hangere, cutii rigide, cutii speciale, cutii pliate, cutii promotionale, sacose cadou, mansoane. La cerere oferim servicii de personalizare si grafica.
UtilDeco realizeaza forme volumetrice din polistiren si decoratiuni ( sigle, mesaje, imagini ), care pot fi personalizate la cerere.
- Servicii de furnizare si management al fortei de munca, in special forta de munca din categorii sociale vulnerabile, inclusiv cu dizabilitati.
Avantajele firmelor care achizitioneaza produse si servicii de la unitatea protejata autorizata UtilDeco
Pe langa produsele si serviciile de calitate oferite, prin achizitiile de la UtilDeco firmele cu peste 50 de angajati mai un avantaj. UtilDeco se adreseaza companiilor, in special companiilor cu peste 50 de angajati deoarece conform Legii 193/2020, persoanele juridice din România, cu peste 50 de angajați, pot să achiziționeze, pe bază de parteneriat, produse și servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu dizabilități angajate în unități protejate autorizate, și pot beneficia de decontarea costurilor (inclusiv facturi de avans) în limita a 50% din salariul de bază minim brut, conform art. 78 alin. 3 lit b din Legea 448/2006 și conform art. 43 din Normele metodologice ale Legii nr. 448/2006.
Companiile din Romania, care au peste 50 de angajati, achita lunar la bugetul de stat o taxa, daca nu au angajate 4% persoane cu dizabilitati. Taxa se achita pentru fiecare persoana neangajata din cele 4% si reprezinta un salariu minim pe economie, inclusiv taxe.
De exemplu: O companie care are 100 de angajati, trebuie sa aiba 4 persoane cu dizabilitati angajate. Daca aceasta companie are doar o singura persoana cu dizabilitate angajata, va achita lunar la stat o taxa de 2550 lei pentru fiecare din celelalte 3 persoane cu dizabilitati neangajate, adica 3 X 2550 lei = 7650 lei/lunar. In cazul companiilor cu 500, 1000 sau mai multi angajati, este vorba de sume foarte mari. Datele statistice arata faptul ca o companie are angajate in medie 10-15% persoane cu dizabilitati din numarul necesar, iar procentul scade la companiile IT si creste in companiile care desfasoara activitatea de comert, de exemplu. Tot conform datelor statistice, o companie are alocata pentru aceste achizitii rezervate, suma de aproximativ 10 euro pentru fiecare angajat (daca o companie are 100 de angajati va achita la stat 1000 EUR si de inca 1000 EUR va face achizitii rezervate).
Legile 468/2006 si 193/2020 permit companiilor mai sus mentionate sa utilizeze 50% din aceasta taxa, pentru a face achizitii responsabile de la Unitati Protejate, asa cum este UtilDeco. Practic, companiile au de ales: ori achita taxa la stat, ori achita 50% si din diferenta pot sa achizitioneze produse si servicii. In acest moment din pacate, marea majoritate a companiilor nu cunosc legislatia si peste 60% dintre companii, platesc toata taxa la stat, in loc sa utilizeze jumatate pentru achizitii responsabile de la Unitati Protejate Autorizate.
Exemplu de incasari lunare prin Programul de Afiliere UtilDeco
Daca te inscrii in Programul de Afiliere UtilDeco si recomanzi produsele noastre companiilor, beneficiezi de comision de pana la 10% din valorile contractelor. De exemplu, ca afiliat UtilDeco ai recomandat produsele si serviciile noastre catre 3 companii:
Compania A are142 de angajati, compania B are 345 si compania C are 1200 de angajati.
Bugetul alocat din taxa pe dizabilitate va fi de aproximativ 1420 EUR pentru compania A, 3450 EUR pentru compania B si 12.000 EUR pentru compania C.
Daca aceste companii aleg sa faca achizitii doar de la UtilDeco/OPYA, rezulta vanzari de 1420 + 3450 + 12.000 = 16.870 EUR/luna.
In acest caz comisionul tau de afiliat de 10% va fi in valoare de 1687 EUR/luna, adica 20.244 EUR/an si asta doar de la 3 companii.
Intrebari si raspunsuri
Cine se poate inscrie in Programul de Afiliere UtilDeco?
Orice persoana juridica care are autorizat codul CAEN 7311 - Activitati ale agentiilor de publicitate
Cum pot sa recomand UtilDeco clientilor?
Avand in vedere coplexitatea informatiilor care le solicita companiile de la Unitatile Protejate, recomandarea produselor si serviciilor se face cel mai simplu, prin mentionarea acestora catre persoanele care au putere de decizie pentru a face achizitii rezervate din “taxa pe dizabilitate”. Compania urmeaza sa contacteze UtilDeco din partea Afiliatului care este Ambasador UtilDeco si va primi 10% reducere la prima comanda daca mentioneaza numele Ambasadorului / Afiliatului.
Cine este persoana de decizie din orice companie, care trebuie contactata pentru a prezenta produsele si serviciile UtilDeco?
De regula persoanele care cunosc procedura de achizitie se afla in Departamentul de Contabilitate, deoarece aceste persoane sunt responsabile cu plata taxelor lunare la bugetul de stat, inclusiv a “taxei pe dizabilitate”. Alte persoane din companiile cu peste 50 de angajati care pot cunoaste prevederile legale ale achizitiilor rezervate de la Unitati Protejate po fi: Manager Resurse Umane, Responsabil Achizitii, Director comercial, Director Executiv, Director General, etc.
Ce materiale am disponibile pentru a recomanda UtilDeco?
Materialele disponibile sunt exclusiv online, Afiliatul poate prezenta paleta de produse si servicii UtilDeco utilizand website-urile din portofoliul nostru:
- https://alaturidevoi.ro/
- https://www.utildeco.ro/
- https://wise.travel/
- https://jobdirect.ro/
- https://depozitarhivare.ro/
- https://accelerator.alaturidevoi.ro/
- https://opya.ro/
- https://afin.org.ro/
- https://clubultinerilor.eu/
Companiile pot solicita mostre de produse de la UtilDeco, in conformitate cu Politica de Mostre.
Cum pot fi sigur ca o companie careia am recomandat produsele si serviciile UtilDeco, devine client in portofoliul meu de Afiliat?
Clientul poate solicita la prima comanda 10% reducere mentiond numele Afiliatului / Ambsadorului. In cazul in care nu il mentioneaza, alocarea clientului se poate face si ulterior doar in cazul in care Afiliatul/Ambasadorul detine datele de contact ale persoanelor de decizie din compania respectiva, care au contactat UtilDeco. In acest din urma caz, alocarea clientului se poate face doar in cazul in care, clientul nu este deja alocat unui alt Ambasador.
Cum pot sa urmaresc volumul comenzilor companiilor recomandate de mine?
Volumul comenzilor inregistrate de fiecare client recomandat de catre Afiliat / Ambasador pot fi vizualizate in platforma de afiliere aici.(https://olacrm.com/login)
Cand primesc banii?
Comisioanele se achita lunar in baza facturii fiscale emise de catre Afiliat / Ambasador, In maxim 5 zile lucratoare.