Persoane de contact: Irina Isacila – Expert recrutare grup tinta (pentru cursurile dedicate managerilor / antreprenorilor – Telefon 0757.110.238 sau Madalina Sauciuc – Expert recrutare grup tinta (pentru cursurile dedicate specialiștilor din departamentele HR) – Telefon 0757.110.236
Descriere workshop:
Găsirea celei mai bune strategii de motivare a angajaţilor este una dintre cele mai mari preocupări ale specialiştilor HR, demonstrat fiind faptul că un angajat motivat este un angajat care îşi gestionează eficient activitatea profesională, este centrat pe soluţii, are iniţiativă pentru dezvoltarea organizaţională şi dovedeşte comportamente proactive. Cu toate acestea, de foarte multe ori, în multe companii, strategiile adoptate în acest sens, unele dintre ele foarte ingenioase, nu se dovedesc a fi eficiente.
Pentru a veni în întâmpinarea specialiştilor HR pentru creşterea nivelului motivaţional al angajaţilor, în cadrul acestui workshop, vom aborda teme precum:
- Motivarea angajaţilor. Delimitare conceptuală.
- Recompensare şi remunerare.
- Factori care influenţează în mod pozitiv şi negativ nivelul motivaţional al angajaţilor.
- Realizarea unei strategii eficiente de motivare a angajaţilor.
- Tendinţe şi modele de succes.
Competenţe dobândite:

În urma participării la această activitate, specialiştii HR vor avea prilejul de afla de la experţi cu o vastă experienţă în domeniul resurselor umane, ce-i motivează cu adevărat pe angajaţi, cât de mult motivează salariul şi strategiile de recompensare prin bonusuri, care sunt factorii care conduc la motivarea sau demotivarea angajaţilor şi cum să realizeze o strategie de motivare, adaptată particularităţilor angajaţilor.
Perioada de derulare: 22 februarie 2019
Număr de ore: 8 ore
Loc de desfăşurare: municipiul Iaşi (informațiile referitoare la sală sunt în curs de actualizare).
Grup tintă: 30 specialiști angajați departamentele de Resurse Umane din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.
Tip de certificat obţinut: emis de furnizorul de formare profesională
Formatori: Ane Mary Ormenisan
Formator/lector/trainer în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, Ane – Mary are o experienţă managerială impresionantă, dobândită în calitate de director de resurse umane în board-ul unor companii multinaţionale (Casa de editură H.B.V. Romania şi Selgros Cash&Carry Romania).
Centrată pe formarea profesională, Ane Mary a dobândit certificări multiple în domeniul resurselor umane şi al dezvoltării personale, precum: Executive coach certificat de Academy of Executive Coaching – AOEC, Formator acreditat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), Trainer certificat internaţional în Process Communication Model® de către Taibi Kahler Associates, Consilier pentru dezvoltare personală acreditat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC). Ea este membră fondatoare a Asociaţiei Consilierilor pentru Dezvoltare Personală şi Profesională din România (iunie 2014-iunie 2016).
„Iubesc în mod autentic oamenii, mă exprim dezinvolt, aduc pasiune în „ecuaţiile” mele de viaţă – pentru a le îmblânzi secvenţial – şi mai ales rămân egală cu mine însămi, întâmpinându-vă în spaţiul sacru al inimii spre a vă însoţi apoi în „călătorii” speciale…!”